​بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران

به مناسبت چهلمین سال گرامیداشت دفاع مقدس

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیانیه‌ای به مناسبت چهلمین سال گرامیداشت دفاع مقدس تأکید کرد: هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های سلطه‌گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به‌عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد.

متن بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به این شرح است:


«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»

هشت‌سال دفاع مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به‌منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد. هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های سلطه‌گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به‌عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد. امروز همه دشمنان ایران می‌دانند که روزگاری که کمترین آمادگی را داشتیم یک‌تنه در برابر همه آن‌ها ایستادیم و چون بر صراط حق بودیم دست یاری خدای متعال همواره با ما بود. رشادت‌های بی‌بدیل جوانان، ازخودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یکرنگی و یکدلی آحاد ملت، تبعیت محض از فرامین رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی‌های خود رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس بود که امروز نیز لازم است همه این شاخصه‌ها به‌عنوان چارچوب بی‌تزلزل مقاومت در جنگ تمام عیار اقتصادی نصب‌العین تک‌تک ما قرار گیرد. ایران عزیز هنوز هم با دشمنی دشمنان روبروست. طرف متخاصم مشخص است. ایدئولوژی براندازی نیز همان است که در شهریور ۵۹ بود. تنها عرصه جنگ عوض شده... حالا که جرئت تعرض نظامی ندارند که حتی پرنده بی‌سرنشینشان نیز نمی‌تواند در آسمان ایران بال بگشاید و متحدان ایران نیز روزبه‌روز بر قدرتشان در منطقه افزوده می‌شود عرصه جنگ را به حوزه اقتصاد کشانده‌اند تا بلکه از این مسیر طرفی ببندند که زهی خیال باطل چراکه حق تعالی فرمود: فان حزب‌الله هم الغالبون.
مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با گرامی‌داشت چهلمین سال دفاع‌مقدس، بر روح بلند همه رادمردان این حماسه بزرگ سلام و درود می‌فرستد و در برابر عظمت فداکاری‌ها و ایثارگری‌های جانبازان، آزادگان و تمامی رزمندگان دفاع مقدس سر تعظیم فرود می‌آورد و بر حفظ آرمان‌های امام راحل (ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همچنین ادامه راه شهدای دفاع مقدس در پاسداشت ارزش‌های اسلامی و حفظ عزت و سربلندی ایران عزیز تأکید می‌نماید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,